BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Finder du administrative opgaver spændende, og har du et godt servicegen, så er du måske vores nye kollega.
Vi er et institut i vækst grundet opstart af to nye uddannelser, og derfor søger vi en sekretær til vores forskergrupper til en fast stilling med start den 1. januar 2024 eller snarest derefter.
Dine primære opgaver vil bl.a. være:
- Brugerhjælp til administrative systemer, f.eks. fraværsregistrering, journalisering, rejseafregninger
- Tilrettelæggelse af events, f.eks. workshops, interne arrangementer, kurser i instituttet, ph.d.-forsvar m.m.
- Booking af møder, lokaler, forplejning og tjenestebiler
- Udvalgsbetjening, dagsorden, referat m.v.
- Onboarding af nye medarbejdere
- Registrering af publikationer, aktiviteter og projekter i universitetets database
Vores ønsker til dig
- Du har en kontorfaglig baggrund og indgående kendskab til Microsoft Office.
- Du kan begå dig på engelsk, da vi har en del udenlandske medarbejdere.
- Det er vigtigt, at du har gode sociale evner, så du kan indgå i dialog med mange forskellige mennesker på forskellige organisatoriske niveauer.
- Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt, er struktureret og serviceminded. Du skal have blik for detaljerne og have et stort ejerskab til det, du laver.
- Det er vigtigt, at du trives med en stor grad af administrative driftsopgaver.
- Kendskab til journaliseringssystemer vil være en fordel.
Om os
Vi kan tilbyde en alsidig og spændende arbejdsplads i et internationalt universitetsmiljø. Du bliver en del af instituttets sekretariat, som er en tværgående enhed på 10 medarbejdere. Vi trives godt sammen, har en uhøjtidelig omgangstone og hjælper hinanden.
Du kan læse mere om Institut for Husdyr- og Veterinærvidenskab på http://anivet.au.dk/
Bliv en del af vores dynamiske team og hjælp os med at gøre vores sekretariat endnu bedre. Vi ser frem til at byde dig velkommen som vores nye sekretær.
Arbejdssted og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Blichers Allé 20, 8830 Tjele og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.
Kontakt information
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til: Sekretariatsleder, Steen Georg Brandt, +45 28 75 02 21, steengeorg@anivet.au.dk.
Deadline
Alle ansøgninger skal være modtaget senest den 23. oktober 2023.
Samtaler forventes afholdt i uge 44.
Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Skatteministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.
Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Universitet, Blichers Allé 20, 8830 Tjele
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://AU.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e874db51-368c-4f83-9e19-c0bfda866add
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909421